«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

اختتامیه رویداد رسانه‌ای «قیام رسانه» برگزار شد

  • کد خبر: ۱۷۹۵۷۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
اختتامیه رویداد رسانه‌ای «قیام رسانه» برگزار شد
مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای «قیام رسانه» در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای «قیام رسانه» امشب (۲۵مرداد) با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رضا چاووشان طرقبه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرقبه شاندیز در سخنانی کوتاه، گزارشی از برگزاری رویداد آموزشی قیام رسانه ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام رفیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه طرقبه شاندیز، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای را حاضران واقعی در خط مقدم جهاد تبیین در جنگ شناختی نامید و گفت: اتفاقی که امروزه در جنگ شناختی افتاده کاری که آمریکا با تمام توان خود علیه جمهوری اسلامی ایران رقم زده، بزرگ‌ترین ابزار آن رسانه بوده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم ایستادگی کنیم و در این جنگ شناختی، جهادگرانه به میدان بیاییم، باید هرکدام به نوبه خود در فضای رسانه واردشویم و از سوی دیگر، بستر مناسب را برای فعالان مخلص و مردمی فضای رسانه‌ای فراهم کنیم تا بتوانند در این فضا به وظیفه خود عمل کنند.

رموز موفقیت فعالان جبهه رسانه انقلاب اسلامی

دیگر سخنران این مراسم یوسف امینی، قائم‌مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی بود که با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، به بیان برخی از رموز موفقیت فعالان جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: نخستین توصیه و رمز موفقیت اهالی رسانه، کار دسته‌جمعی است. پیچیدگی‌های زمان حاضر و نهاد رسانه، به گونه‌ای است که کار انفرادی در حوزه رسانه دیگر پاسخ‌گو نیست.

امینی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، اهالی رسانه باید بنیه اعتقادی خود را نیز تقویت کنند و کار رسانه‌ای در جبهه انقلاب اسلامی، بدون تقویت باور‌ها و اعتقادات و بنیاد‌های عقیدتی فعالان رسانه‌ای، امکان‌پذیر نیست.

داشتن هیئت اندیشه‌ورز در رسانه، تهاجمی کار کردن و خروج از حوزه دفاعی و انفعالی، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ورود مبتکرانه داشتن به موضوعات و خلاقیت و نوآوری، از دیگر مواردی بود که امینی در صحبت‌های خود از آن‌ها به عنوان ضرورت‌های مورد‌توجه فعالان جبهه رسانه‌ای انقلاب نام برد.

باید از خبرنگاران حمایت شود

دیگر سخنران این جلسه نیز حجت‌الاسلام صاحبی، امام جمعه شاندیز بود که در سخنان خود گفت: اعتقاد دارم که باید از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حمایت شود.

وی افزود: خبرنگاران کاری بسیار دقیق و مهم را عهده‌دار هستند و با وجود همه زحمات و تلاش‌های خود و کار مهمی که عهده‌دار هستند، مشکلات فراوانی دارند.

حجت‌الاسلام صاحبی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همه مسئولان و دست‌اندرکاران از خبرنگاران حمایت کنند. امروز اگر خبرنگاران و فعالان رسانه حمایت نشوند، رسانه‌های وابسته به معاندان و مستکبران، روی افکار و اذهان جوانان ما اثر می‌گذارند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران نیز وظیفه دارند نقد سازنده نسبت به نقاط ضعف داشته باشند و از سوی دیگر، خدمات و فعالیت‌ها را نیز تبیین کنند تا موضوع منجر به سیاه‌نمایی نشود و مردم در جریان خدمات و اقدامات نیز قرار بگیرند.

در پایان این جلسه نیز از جمعی از فعالان در رویداد «قیام رسانه» تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->